2009. augusztus 27., csütörtök

have fun...again

Na jó, mégis szeretem ezt a helyet és rohadtul fog hiányozni....a bucsuzkodásokból már most elegem van, mi lesz ha mi megyünk el...?:S Tudok egyszerre bőgni meg röhögni. A family camp is sokkal másabb...kevesebb a meló, mindenki felszabadultabb...esténként vagy film vagy buli:D DRINKING GAME...hajajj milyen esték...a nagyon szánalmas picsulós csaj, a mindenüket mutagató angol rugby-s srácok, a másnapok, a forró éjszakák és hideg reggelek, én meg védem a félig lerombolt váram az ostromlótól...minderre 10 hetet kellett várni.

a sok beszólás, amin senki nem fog úgy nevetni mint mi és másnak nem lesz tőle könnyes a szeme csak nekünk...

"nyamnyamzsebzseb"-Rita a lengyel nyelvről
"Szükség törvényt bont/ront"-sokan sokszor
"almost kiss situation"
"röptette a nyálbubble-okat" - Judit Andrewról
"crazy horses" - a lengyel fiúk a magyar lányokról
"Fiatal, még adni akar" - Judit a francia CIT-s fiúkról
"Anita, úgy vagy szar ahogy vagy" - Judit nekem miután nem tudtuk használni a bankkártyámat és még a mozgásérzékelő lámpa sem vett észre
"Izzadok, mint a warmer" - mindenki aki a konyán dolgozik
"Ez egy nagy család, itt nincsenek titkok" - Andris, Erre Judit: "Akkor jó nagy lehet a vérfertőrzés"
"Mi ez a tűzszag?" - Rita
"Mittudomén" - Judit Darrylnek, aki egy szót sem tud magyarul
"A rendőrbácsinak még a segge is világít" - Andris egyik észrevétele az amcsi világról, amikor baleset van az úton
"Hozz már egy ékszertartót!" - Anita a kanáltartóra
"Attól, hogy diétán vagyok még a menüt megnézhetem" - Walter, az jófej öregember a fiatal lányokról
"Live free or die!"- New Hampshire jelmondata
"Az előző részben a nővér normálisabb volt" - Judit (minden session-ben más nővér volt) azóta meg nézzük a preview-t:)
"Jó helyen állok itt?"- Judit röplabdázás közben megkérdezett magyarul egy franciát egy amerikait meg egy ausztrált...
"A biciklit nem támasztanám neki, nemhogy egy tábort adni a kezébe" - Attila a nagyfőnökről
"Vártam egy magas nagydarab főnököt, erre megjelenik ez a liliputi" - Andris szintén a nagyfőnökről
"Ha Észak-Korea nekiáll bombázni, remélem a Sandy Island lesz az első" - Walter
"Ezaz randibugyi, adtunk a szarnak még egy pofont" - Judit...no comment
"De lettem volna bogár a falon" - én, mikor a fiúk rólunk beszéltek
"Ez egy seggdugasz, én már az elején megmondtam" -Rita
"Ez meg itt dörgölőzködik hozzám, mint egy macska" - én arról a bizonyos seggdugaszról
"S.ck my balls verygoodverygood"- Andrew és a drinking game hatása...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése