2009. augusztus 6., csütörtök

25 days left....

Hjajj de gyorsan telik az idő...már nem azt számoljuk, hogy mennyi ideje vagyunk itt, hanem, hogy mennyi van még hátra. Bizony már csak 25 nap...vasárnap jön az utolsó session, ők már csak 190-en lesznek (most kb 400 gyerek van).
Spórolás amcsi módon...almaszósz minden étkezéshez, mert abból van elég. Ha nincs ketchup, jó lesz nekik az almaszósz is. Vagy Jim csinál ketchupot...de mikor megkérdeztem, hogy hogyan azt a választ kaptam, h jobb ha nem tudom...
Amit nem bírok felfogni: 1.rántottához ketchupot esznek (már én is rászoktam, mert legalább van vmi íze), de ha a pizzára akarod tenni, akkor hülyének néznek
2.a konyhában elfogyott a só, de ez rajtunk kívül senkinek se tűnt fel, úgyis csak arra használjuk, hogy ne csússzon a padló, ha olajos lesz.
Állatkertünknek egyre több tagja van: a mókusok már nemcsak az ebédlőben vannak, hanem a kabinunkba is beköltöztek. Egyik délután ajándékot is kaptunk tőlünk, Juditnak és nekem egy kis csomagot hagytak az ágy mellett (szétrágcsált tobozt). Rita megkapta az egész családot:D az ő szobájába fészkelték be magukat. Aztán volt versenyfutás a kis chipmunkkal...nem tudom, h ő ijedt meg jobban vagy én, de az biztos, h ilyen gyorsan még nem ugrottam fel az ágyra. A konyhában egerünk van...Darryl szerint csak be vagyuk rúgva, hiába mondom, h láttam többször is. Aztán van itt még szarvas meg vami porkiizé, ami magyarul tarajossül...elég félelmetes mikor éjjel egy darab alig működő zseblámpával a kezemben meghallom, hogy vmi mozog a bokorban. Még jó, hogy nem egyedül voltam...Zseblámpából már párat elfogyasztottam...vagy elhagyom vagy tönkremegy vagy kölcsönadom vagy csórok egyet aztán az is tönkremegy. Reggel 5-re mentem french toastot sütni...így már fél 10kor eljöhettem és csak este 5-re kell visszamennem.
Hétvégén végre megyünk Northconway-be vásárolni meg vmi vidámparkba is:D Nagyon várom már a camp utáni 3 hetet...;) Végre partizaaaaniiii:)
A lengyelek továbbra is csinálják a balhékat....utolsó akciójuk az volt, hogy a poén kedvéért az egyik az éjszaka közepén maszkban, motorfűrésszel a kezében berontott egy másik kabinba. Egyetlen probléma, h az összes gyereket sikerült felébreszteni...
Ja voltunk a Walmartban, (olyan mint otthon egy 'teszkós' kirándulás) szépen felöltöztünk, mert néha csinosak is akarunk lenni, nemcsak a koszos konyhásruhában billegni egész nap. Vettem egy pink szoknyát 3$-ért:) olyan anitásat:) Minden 2. szerdán social van...hatalmas party este 8tól negyed 10ig:D Legközelebb teszek fel képeket is...pussz mindenkinek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése