2009. július 14., kedd

Végre egy igazán változatos hét:)....szombaton hazamentek a gyerekek így majdnem az egész hétvége szabad volt, délután strandoltunk aztán este (végre csini ruhában mindenki nagy örömére) elmentünk egy kínai étterembe...a kaja íze nem volt rossz, de a szaga...:S persze én nem bírtam megenni, így elcsomagolták nekem, amit már megbántam, mert kiborult a táskámba és még 3 mosás után is érzem a pulcsimon a szagát. Utána elmentünk moziba...Public enemy...2 és fél óra, nem volt rossz, kár hogy kétszer elaludtam, mert olyan fáradt voltam. De nem baj, én legalább nem horkoltam...:D
Aztán vasárnap egész nap pihi, este meg jött az újabb turnus és kezdődött a felfordulás...folyamatosan sikerül beégni:D mikor az egész great hall előtt ledobok egy tálca kávéscsészét és 80 srác néz oda egyszerre, vagy amikor Judit egy tál spagettit borít Adam fejére miközben szolgálják fel a kaját, vagy amikor gyerekosztályon próbál farmert, vagy amikor Abiel a műanyag tálat ráteszi a gőzasztalra és az felgyullad. Vagy néha, ha angolul próbálok beszélni egetverő hülyeséget mondok és csak később jövök rá, hogy nem így kellett volna. Egyébként teljesen jól vagyunk és megy a a hülyeség egész nap. Ja tegnap meg épp csinálom az ebédet, mikor jön Andris meg Attila és mondják, hogy béreltek kocsit és menjünk már el megnézni az óceánt. Szerencsém volt, hogy már ebéd után nem kellett dolgoznom, úgyhogy irány Portland. Elvileg csak 2 óra az út, nekünk 4 volt....de mindegy lényeg, hogy szerelmes vagyok az óceánba, leírhatatlan....:)

great hall


a konyha


Darryl



amit a legjobban utálok, mosogatás




vega kaja egy kínai étteremben...


moo goo....asszem








































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése