2009. július 21., kedd

képek mindenhonnan

na most beszéljenek a képek.... minden második szerda partytime....
ezek a fejek...pedig nincs berúgva senki, mert itt nem lehet inni!!!! há' mondom...csak Adam szívja állandóan a tobakkkkóóóót

hungarian girls


beach, Judith, Ánéjtta, mert nem tudják kimondani a nevünk



polish boys

hát ugye milyen szar itt az élet....?:P Marius, AndrewJuditnak nagyon szép a mosolya, csak ezt kevés embernek sikerül megörökíteni...

Anita szeret pózolni, de eddig is tudtuk

szeretjük ám
ez a vigyor már kínomban jött ki

3. és egyben az utolsó mosogatás egy átlagos napon


Adam, aki már megint nem zuhanyoztatja le az edényeket, pedig az a kulcsa mindennek, mondom mindennek

nem, ez még mindig nem elég élethű....
Attila nem bántana....mindig nagyon rendes és emelgeti helyettem a 10kg-os vasfazékot és megpumpálja a mosogatót mikor nekem már hányom kéne tőle


nem, ez sem élethű, különben meg a 'sítpeneket' jobban szeretjük, mert sokkal zsírosabbak

szeretjük egymást (kiakasztani) csak a mellettünk álló CIT-s gyereket nem, mert mindig flörtöl az éppen aktuális lánnyal és nem dolgozik

de hát Rita, neked is megy a pózolás!!!!:D

Abiel, aki olyan GM tésztát csinált nekem, amilyent eddig még otthon sem ettem

kivetkőzünk magunkból

örörmök a nap végén...


Judit dolgozós cipője, amit le kellett fotózni anyukájának, mert úgysem viszi haza

a szükség nagy úr...megtanultam mosni:) persze nem nehéz csak én ilyent eddig nem nagyon...

amikor a nagyon lányos lányok még lányosabbak lesznek én meg nyitogatom nekik a budiajtót, mert a kezük is arcpakolásos....NEM SZERETEM A LÁNYOKAT



























































































































































































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése