2009. június 18., csütörtök

...

Végre tudtam feltenni képeket, így láthatjátok hol élek mostanában. :) Egyelőre tök jól érezzük magunkat, mert nincs sok munka. Péntektől viszont már itt lesz minden gyerekfelügyelő, kb 100 ember!! De a gyerkőcök még csak jövő szombaton jönnek, na azután már tényleg nem fogunk unatkozni...:S Addig meg kihasználjuk a lehetőségeket, mindent, amit az időjárás enged. Itt vagy locsog az eső egész nap, vagy olyan meleg van, hogy meg lehet sülni. Sajnos az utóbbihoz ritkábban van szerencsénk. Strandoltunk, kajakoztunk a naplementében (is)... jupppiiii:) Ja meg még sütit is sütöttem, ami mindenkinek nagyon ízlett, pedig csak víz meg kakaópor az egész:) haha Elég furcsa kaják vannak...palacsintához szalonna...a petrezselyem keserű szárát meg úgy eszik, mint mi a salátát...fujjj Azért nem kell félni, nem éhezünk:D A tojássütés nagyon funny volt...először nem értettem mi a fenének kell egy doboz tejet beleönteni a serpenyőbe, aztán rájöttem h az tojás csak fel van verve..DA társaság elég jó...azok a nagyon kemény lengyel srácok..pff:D...velük dolgozunk. Ja ma reggelre lett egy háziállatunk is...vmi hatalmas zöld lepke úgy döntött ajtódísz lesz...Na majd írok ha a 2 kábel közül megint hozzájutok egyhez...de már erősen agyalunk vmi más megoldáson...ja ugye a telefont még mindig nem sikerült használni...pussszz mindenkinek



még Párizsban


Amerika partjai


a WinnipeSZÁÁÁKI:D






a házikónk titokszoba...




kajakoztam juhejjjj:D





































































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése