2009. június 14., vasárnap

arrival...survival

Megérkeztem!!! Elég kalandos volt mire ideértünk...air france-gluténmentes kaja--->kellemes meglepetés:) egész úton ettem meg aludtam:) Majdnem lekéstük a buszt, mert késett a repcsi 1 órát, de sikerült elérni, mert Rita már előttünk odaért és megtalálta, mellesleg tök véletlenül összefutott Bennel, aki szintén itt dolgozik, ő angol szóval így már nem volt nehéz eligazodni. Itt már szinte semmi ellenőrzés nem volt, bár addig százszor átnézték mindenünket. Mikor leszálltunk a buszról első dolog amit megláttunk, hogy egy medve a kukából falatozik..itt tele van minden medvékkel, mókousokkal, meg őzekkel:) A házunk jó:), bár tele van pókhálóval meg bogarakkal:S külön szobánk van meg a fürdő is a házban van. Mindenki tök rendes és segítőkész. Ma elvittek bevásárolni Wolforoughba is. Még nem dolgozunk csak holnaptól, gyerekek viszont csak pénteken jönnek. Az idő szar, mióta ideértünk esik...:( Van akit elég nehezen értek, pl Andrew, aki kábelt szerzett a nethez ausztrál és nagyon más a kiejtése...vannak itt lengyelek, angolok meg még jönnek spanyolok meg mexikóiak is. 5 magyar van..a fiúknak nem volt túl nagy szerencséjünk a szállással mert egyelőre még áram sincs náluk. Jim, a boss...ő visz minket mindenhova, már elmagyaráztam neki nagynehezen, h nekem gluten-free kaja kell és első este sütött is nekem gyorsan csirkehúst, mikor a többiek pizzát ettek. Na egyelőre ennyi...majd írok ha tudok....azé hiányoztok!!puszi mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése